Tuesday 30 June 2015

Suntikan Silikon di Wajah Model, Hasilnya Mengerikan

Foto copyright: lollipop.sg
Shahkb Online - Memiliki wajah sempurna dan cantik adalah idaman ramai wanita. Siapa saja tidak akan menolak untuk di sebut cantik? Ditambah lagi jika sang wanita memiliki pekerjaan di bidang entertainment atau modelling, maka tuntutan wajah cantik dan sempurna sering memaksa mereka melakukan berbagai rawatan. Sayangnya, tak semua rawatan berakhir cantik.

Model Thailand yang tidak disebutkan namanya ini menjalani prosedur kecantikan dengan menyuntik bahagian hidung dengan cairan tertentu. 

Tujuannya supaya bentuk hidungnya nampak mancung semulajadi. Sayangnya, prosedur yang kecil dan tidak berbahaya ini dirosakkan oleh sang doktor yang menyuntik silikon pada bahagian hidung dahi dan atas kening.

Foto copyright: lollipop.sgFoto copyright: lollipop.sg

Dilaporkan oleh lollipop.sg, hasil suntikan tersebut tidak membuat wajah sang model makin cantik  tetapi makin mengerikan. Hasil suntikan doktor membuatkan wajah sang model mengalami bengkak dan bernanah. Kes ini sangat menyedihkan dan tragis, sebab sang doktor melakukan prosedur ini tanpa meminta persetujuan terlebih dahulu daripada pelanggan.

Foto copyright: lollipop.sgFoto copyright: lollipop.sg

Dari foto-foto yang disebarkan, semoga kejadian ini menjadi pelajaran bagi kita semua untuk lebih berhati-hati memilih prosedur kecantikan. Bijaksanalah, ladies!
IKLAN BERGAMBAR
BUNGA MUKMIN MERAWAT DARAH TINGGI

No comments:

Post a Comment